søndag, november 05, 2006

Observasjonar. Første veke i Oslo

Dette slår eg fast etter ei veke som Oslobu:

a) bilførarar er elendige til å stoppe for fotgjengarar som står på zebraovergangen, klart til å gå over gata.

b) vêret ER betre enn i Bergen, i.e. ein treng ikkje gå med regnty kvar dag.
Her må eg føye til at eg føler at eg er i same situasjon som grønlendaren eg kjenner. Då ho kom til Danmark som femtanåring tore ho ikkje legge seg ned for å sove, fordi ho var redd trea ikkje skulle vere der neste dag. Eg vaknar jublande kvar dag det ikkje er regn.


c) Grünerløkka er komisk nittitals. Her er det salsa og guacamole over heile linja framleis, mens ein andre stader (les Pingvinen i Bergen) har skjønt at utelivsavantgardisme er heimelaga kjøttkaker og lapskaus.
Dessutan er det litt trist med desse som var hippe for ti år sia, som no trillar barnevogn, går rundt med den same arrogante hippe-mina frå den tida nabolaget deira verkeleg var cutting edge.

d) et er frustrerande å vere avhengig av naboens usikra nettverk. Eg har slått fast at det å bu utan internett ikkje er ei botsøving eg skal halde fram med.

e) overgangen til austlandet er definitivt mjukare når ein er på arbeid med nesten berre vestlendingar og telemarkingar.

f) mødrer på vestkanten snusar!

9 Comments:

Blogger kathryn said...

well, i get very little of your hurdy gurdy language, as I think you put it, but I hope all is well in your new home! And I am very happy to see you blogging with fluidity again. When are we going to Spain? ;) xK.

10:40 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Doesn´t your old norse and Iclandic help in anyway? Dig out that old knowledge! This post was a sum up of my first week in Oslo. Here´s the summary in English: the job is promisingly fun, interesting and challenging, the weather better (colder, drier), the drivers more agressive and not particularily attentive towards pedestrians, and the posh ladies are using snus (do you remember that sticky tobacco stuff the Swedes and also Arne stuck under their lips?). Spain: if managable in Feb., it has to be a long weekend towards the end. I´ll keep you posted when I know more. And I´ll email you, cause this isn´t an extra curricular activity everybody reading this noticeboard kan sign down for!

7:17 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Var i Bergen for noen år siden. Her er obervasjonene: Byen er en komisk 1800-talls-by. Her er det tromming til alle døynets tider, de feirer sin nasjonalitet og bytilhørighet som om det var 17. mai hver dag. Fenomenet kalles visst buekorps og alle ser ut til å være med. Det er litt trist med disse menneskene som har samme arrogante militær-mine fra den tiden militær-marsjer var det store.

Grünerløkka-beboer

7:36 p.m.  
Blogger Susanne said...

Hmmm, glæd dig til snedyngerne og frosten! Som vi jo har v-æ-æ-ældig lidt af her i Bergen, bare lidt lunt regnvejr.

11:22 p.m.  
Blogger Mikkel said...

Pingvinen blev lukket af mattilsynet forleden, så jeg ville ikke råbe så højt om den.

12:39 a.m.  
Blogger MGL said...

...Men har ikke desto mindre *fortreffelige* kjøttkaker.

Word verification: spybt

spy er det man gjør etter dårlig mat og bt er jo rett i nærheten. eller så spyr jeg av bt.

12:46 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Eg er lukkeleg over å lese "sebraovergang". "Overgangsfelt" er av ein eller annan grunn eit umogleg ord å hugse for meg, og eg endar som oftast opp med "sebrastripar" når eg skal skildre det aktuelle fenomenet. Eg gjer meg jo forstått, men heilt bra er det kanskje ikkje. Neste gong håpar eg at eg klarar å komme på "sebraovergang". Takk!

Og jublande gratulerer med ny jobb!

M

1:16 p.m.  
Anonymous Manglerud1967 said...

I motsetning til snurt, anonym Grünerløkkabeboer er jeg helt enig med søss. Men så husker jeg også Løkka fra da det bare bodde gamle damer, fylikker og hippier der. Da var Løkka typisk Oslo og ikke typisk 90-talls. *Savner*

10:51 a.m.  
Anonymous Markus said...

Er ikke Grünerløkka koselig, da? Er det ikke greit at de som en gang var cutting edge nå går rundt med barnevogner? Det gjør i hvert fall at jeg trives der bedre enn på pingvinen. Dessuten, selv om det er kult å si at man liker kjøttkaker: Guacemole er jo en mye bedre oppfinnelse.

Ellers vil jeg ønske dere velkommen på vegne av kommunen (hvis de ikke har gjort det), og Trine Lise og jeg håper på besøk i mer landlige omgivelser her i Bærum. Vi har mottatt mange flasker vin i Jul, og vi trenger hjelp til å drikke opp. Kanskje etter en tur i vestmarka.

PS: Du vil sikkert merke at oslofolk, og bergensfolk ikke er så ulike. De er stort sett fra Nord-Norge og Nord-Vestlandet alle sammen

1:12 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home