fredag, mars 10, 2006

Om å møte Frida Frosk i eit vegkryss

Eg stod og venta på grøn mann ein stad i Oslo i morges, stod der og venta med, ja, FRIDA FROSK frå Pelle Parafin! Eg trudde eg skulle ramle om, det jubla inni meg, og eg hadde så lyst å fortelje at ho var den tøffaste, og at eg nekta når venninnene mine skulle kalle meg Ragna Rekkverk, for eg var FRIDA FROSK (det var urettvist å kalle meg Ragna Rekkverk, for eg var ikkje den feigaste då vi braut oss inn på barneskolen i andreklasse og reiv ned alle meieriplakatane på bakveggen og stal teiknekritt og dei blå saksene). Eg ER FRIDA FROSK, og dette meinte eg å fortelje den første Frosken, så eg gjekk etter henne heilt til døra dit ho skulle, men eg TORE IKKJE. Tenk, det kan vere den einaste sjansen eg får til froskeprat oss Fridaer i mellom.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din kylling! Du skulle hils på henne og oppført deg som den frosken du er, dette minner om rekverkoppførsel!!! Kommer til å humre utover hele denne dagen ved bilder av deg litt nervøs vad siden av henne..

12:48 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Jeg vet, det er hardt å innrømme at Ragna Rekkverk fikk seire, plante tanker som: -jammen tenk om det faktisk er Sandra Salamander, eller Audun Automat, eller,eller,eller; jeg visste jo egentlig veldig godt at det ikke var noen andre enn min store heltinne, for hun hadde den tøffe, trygge Frida Frosk-utstrålinga.

10:04 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Du vet vel at noen av oss begynner å få det samme forholdet til deg som du har til Frida Frosk? Noen ganger når jeg ser deg på gata i Bergen, tenker jeg: "Åh, jeg må gå bort til henne og si at hun er så tøff og kul". Det samme skjer når jeg støter på Olaug Nilssen. Jeg var på vei til biblioteket for å levere "Få meg på for faen!" ..., og der stod plutselig Olaug N. og venta på rød mann på andre sida av krysset. Jeg fikk lyst til å storme over og gi henne en klem. Nei, selvfølgelig turte jeg ikke det...

10:46 p.m.  
Anonymous ragnfrid said...

he, he, he, he. Sån veit ein ikkje, og det er kanskje nett derfor eg burde snakka til hovud-frosken. Men spontan heiing blir motteke med smil og takk, skal vite. Eg raudnar no.

7:17 p.m.  
Blogger Vidar Lund said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

1:56 p.m.  
Blogger Vidar Lund said...

I motsetnad til deg så mota no eg meg opp til å helse på Frida Frosk den dagen ;-)

1:57 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home