onsdag, februar 15, 2006

Replikk skal ha sleppefest

I dagens Studvest snakkar eg om kva eg skal snakke om på Kvarteret i kveld og på Replikk-sleppet. Og for dei av dykk som lurer på kvifor eg ser så rar ut på bildet: eg åt for mykje fisk til middag på måndag, auårsauan har smitta over på meg. Eit heilt elendeg bilde, spør du meg. Eller kanskje tenkte fotografen at det ikkje var meir å hente, at eg ikkje hadde meir potensiale. Eg som har vore på veggen på National Portrait Gallery i London, to hakk bortanfor Kate Winslet (eg hadde den største kvisa må det seiast).

Det begynner visst kvart over sju, ikke halvåtte som det står i Studvest.

7 Comments:

Blogger Sindre said...

Gøy tema. Det finnes masse bra barnelitteratur. Jeg anbefaler Lokvargen av Calle og Pernilla Stalfelt.

9:34 p.m.  
Blogger Sindre said...

Til orientering: Lokvargen (lupus horribilis) er snillfarlig. Den er både og. Den er sterkere enn en sterk mann på sirkus, løper fortere enn et hurtigtog og liker å gnage på bokhyller. Lokvargen bor i en grop, drikker vann, melk og blod og spiser mennesker på motorsykler.

9:36 p.m.  
Anonymous Olaug said...

EG syntes du såg kul ut på biletet!

8:53 a.m.  
Blogger Espen said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

12:07 p.m.  
Blogger Espen said...

Ble for mey sprakleif i forigge komenntarr (derre er yo språkfacsister her)

Du så jo trivelleig ut på bilete?
Korlis veit ein at interressa forr b-litt. har auka?

12:10 p.m.  
Anonymous gro said...

fint bilde, ragnfrid, men jeg synes du var enda finere den gang du hadde operert visdomstanna di. da var du sannelig litt av ei schnuppe.

12:08 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

He,he. Eg får leggje ut bilde når dei to neste tennene ryk ut, vonarleg blir det ikkje ei så festleg oppleving som førre gongen. How's life, Gro?

12:46 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home