mandag, september 19, 2005


10 Comments:

Blogger anon said...

wow! wow! et trippel-wow! Toutes mes félications, chère Madame redactrice.

7:42 a.m.  
Blogger stina said...

Gratulerer!

1:08 p.m.  
Blogger ø said...

Gratulerer!

Fast jobb?

Hund?

Volvo stasjonsvogn?

5:09 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Tusen takk! Det kjenst bra.
Eg er allergisk mot hund, og ressursane strekk seg ikkje lenger enn til innskot i Bilringen, i og med at det er eit årsvikariat. Du skal få høre alt når du kjem heim igjen.

7:33 p.m.  
Blogger Hilde said...

Gratulerer, Ragnfrid!
Du er bra.

6:10 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Takk! Eg var klar for ein ny type vekselbruk no.

6:20 p.m.  
Blogger Det Polemiske Jeg said...

Denne blyanten, har den noen større betydning? Symboliserer den forlagets dialogiske praksis, hvor redaktørens kommentarer lett kan viskes bort? Eller er det bare et signal om at dere er i mot kulepenn fordi den ødelegger håndskriften?

9:20 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Eg har ikkje heilt kome til bunns i dette med blyanten, men kan slå fast at det er overvekt av blyantar i penneholdaren. Ja, eg seier penneholdar, fordi eg er mest van med penner. Men frå no av er det vel blyant som tel. Du skal sjølvsagt ikkje sjå bort i frå at det har noko med å erobre forlagsrommet å gjere (vi er jo små, kvinner og barne-og ungdomsretta), derav eit slikt fallosentrisk symbol.

11:57 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratis med et relativt ærlig arbeid!

e.

1:29 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Takk, E.! Hils byen med de mange kjøpesentra.

4:20 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home