tirsdag, august 09, 2005

Test dialektøret ditt

Når ein kjem heim frå sommarbeitet og til vinterstaden er det alltid mykje å henge fingrane i. For min del har fingrane mykje dei skulle gjort i den fysiske heimen og i den skriftlege verda. Eg har to STORE dødlinjer, ei LITT MINDRE og ei lita å tenkje på desse neste ti dagane, og eit bryllaup å førebu meg på, så det blir niks, nada, zero blogging. I mellomtida kan du bryne deg på denne dialektprøven (eg har fått lov av forfattaren å publisere e-postteksten her på bloggen). Det er så nært ein kan kome dette særskilde talemålet i skrift. Eg må seie som målungdommen: Eg elskar dialekt!

sian e vart meillt på seinar einn aill ainner,
fikk e kje dein første mailn,
så e
fikk litt lættere panikk når du skreiv at vi hadd læxæ,
mæn ho snillje [xxx]

seinnæ oppgaven t me, så no veit e
iallefall ke dein hainnlæ om...=)



4 Comments:

Blogger Tone Malina said...

Det minner meg om noen! Veldig gøy. Det er som å høre henne prate inne i mitt eget hode når jeg leser det.

7:51 p.m.  
Blogger stina said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

8:43 a.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

I og med at dette er norsk muntligeksamen, SLETTA jeg kommentaren til Charlotte, slik at ingen skulle jukse! Så Steingildra og Charlotte må være stille som mus.
Men Charlotte: Det fantastiske er at du skrive NØYAKTIG som du snakker. De fleste som skriver dialekt skriver sånn cirka, men du tar den helt ut. Supert.

Tone: Fin blogg! Jeg skal legge ut Russlandsbilder når jeg får tid, og i mellomtida får du navnet på den færøyske sangeren jeg snakka om: Eivør Pàlsdottir. Fantastisk bra. Sjekk ut!
Ragnheidur Grøndahl fra Island er også bra, hun sang faktisk på Oksebåsen den 8. februar i år.

9:31 a.m.  
Blogger Tone Malina said...

Takk for navnet på sangerne.

:)

2:02 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home