tirsdag, august 23, 2005

Over til noe enda viktigere: valget.

Jeg kastet meg over Arbeiderpartiets publikasjon "Sammen" da jeg fant den i posten i dag. Det herlige med den er at det på forsiden står: "Magasin for Arbeiderpartiets medlemmer, sympatisører og andre interesserte", mens det på baksiden står med feite typer: FULL DISTRIBUSJON.

Jeg har lest den nøye og kommet fram til at Arbeiderpartiprofilene jevnt over har dårlig litteratursmak. Det hadde vært bedre om de oppga at de ikke leste. Dessuten: Det er ingenting i profilen til Dag Ole Teigen fra Hordaland som overbeviser meg om at han er min mann på tinget. Bortsett fra, måske, måske, det med Liverpool, jeg har jo tross alt en bag fra syttitallet med gamlegutta.

2 Comments:

Blogger synnik said...

den skulle jeg gjerne sett. jeg har ikke fått det!

2:10 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Har du ikke! Den var på Mølleren og i Sandviken må vite. Det er til og med en spørrekonkurranse på baksida, som forutsetter at man leser alle artiklene. Men det gjør det egentlig ikke, for etter å ha funnet svaret på tre spørsmål, skjønner man hva SVARET-SVARET skal være.

2:25 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home