tirsdag, august 16, 2005

Hurra for den flinke mora mi!

Høgskolen i Bodø hadde den offisielle opninga av studieåret i dag. Her
kan du blant anna lese at høgskolelektor Kjellrunn Kristoffersen Trohaug (aka morMI, ikkje morDI) var ein av dei tre førelesarane som av studentane blei kåra til DEI BESTE FØRELESARANE førre studieår. Det er fint å sjå at ein kan bli populær blant studentane utan å dele ut sukkertøy og vaffelsnakk, men derimot beinhard kunnskap og fagentusiasme. Dei andre to som fekk pris var Bengt Engan og Terje Halvorsen, og morMI har hatt dei begge den gongen i hine harde dagar då ho underviste på Bodø Gymnas. Så alt heng saman med alt. GRATULERER morMI!

4 Comments:

Blogger HPL said...

Men det var ikke noe bilde, jo! Bare av Siv Jensen, og hun kan jeg styre meg for.
The Flekkefjord Jury krever et STORT bilde av mora di! Nå!

5:12 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Jeg veit, ble litt skremt av det faktum at Siv Jensen hadde fått lov til å være der. I gamle dager ville man ha kasta egg om en fra det partiet viste seg. Men jeg regner med at mor mi rista på hodet og mumla (at ho ikkje kunne vælle sæg eit meir fornuftig parti deinn veikja).
Bilde, ja, det ligger jo ute sammen med rapport om digitale et eller annet. De gamle (jepp, hun husker krigen) svinger seg og det er tøft.

11:20 p.m.  
Blogger *** said...

det var det med orddeling, då. mor-DI og mor-MI.

kva meinte du eigentleg med "ikkje morDI"? var det ein intern greie?

10:49 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Det er meningen at det skal skrives i ett ord. I Nord-Norge er mordi et skjellsord, på samme ord som tu madre på spansk. Det var det dette spilte på.
Jeg har ikke e-postadressen din, Mette. Jeg får posten i retur på yahooadressen. Sende den til meg?

1:31 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home