tirsdag, august 30, 2005

Da jeg var på bordtennisleir i Russland

Her er beviset på at jeg hadde en aktiv bordtennistilværelse i Russland. Noen vil sogar gå så langt som å si at jeg var mer opptatt av bordtennis enn litteratur. Det er en svak overdrivelse.
Jeg kan ellers legge til at min forrige bordtennistreningsleir var i Tyskland. Da knuste jeg Løvåsen 10 i sett flere ganger (tre ganger). Bedre matching hadde jeg i unge hr. Harstad. Jeg tror bordtennisfasiliteter og en verdig motspiller er et krav jeg skal stille når jeg reiser rundt omkring i litteraturens ærend.

4 Comments:

Blogger Espen said...

Eg har alltid vore imponert over folk som kan spille ping-pong.

Veldig vanskelig det med serven.

1:57 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Eg saknar verkeleg det å spele bordtennis no. Viss nokon har eit bordtennisbord i kjellaren og god motstand, stiller eg på flekken.

2:00 p.m.  
Anonymous the allseeing eye said...

... jeg tror du skulle overveje at installere en word identification procedure, så du slipper kommentarer som den foregående.

Se blogger dashbordet for hjælp

2:53 p.m.  
Anonymous Gard said...

var det ingen basket på leiren i år? :)

9:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home