tirsdag, juni 21, 2005

TROHAUG SKRIV BARNETIMETEKST

For dei av dykk som framleis veit korleis ein finn P1 på radioen, kan eg avsløre at barnetimen i kveld har eg skrive tekst til. Oppgåva var som følger: Skriv ein tekst for 3-10 åringar (eller noko der omkring, ei absurd stor og vanskeleg aldersgruppe), handlinga skal vere frå Nord-Noreg, men det moderne. Altså ikkje noko fesk og sjark og spøtting. Difor har eg skrive ein tekst om rakettoppskytefeltet på Andøya, ein altfor lang tekst, som er kutta ned, og eg anar ikkje korleis den var eller blei. Men den er på radio, kanal P1 i kveld klokka 1840. Høve er Festspela i Nord Norge, og teksten er lese av Gjertrud Jynge.

11 Comments:

Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Er det noen andre enn meg som har lagt merke til at Barnetimen kun varer i 23 minutter?

6:11 p.m.  
Blogger MGL said...

Det var meg, den siste kommentaren.

6:12 p.m.  
Blogger Det Polemiske Jeg said...

Barns tidsforstålse er uansett så føkket, at det ikke gjør noe. Kanskje kunne de ha kalt det barne-nesten-halvtimen, eller barne-litt-over-ett-kvarter, eller kanskje barne-tidsrommet-som-er-kuttet-ned-fordi-vi-vil-ha-mer-nyheter-og-sånt, men det er nok ingen god ide.

7:21 p.m.  
Anonymous Anonym said...

akk, dødlinjen skjøv barnetimen mot det blå, men Jynge, heter hun vel? Og svar på mail!

smil.silje

8:16 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Jeff, Silje. Det var det jeg også mente der jeg satt og skreiv, men statsinstitusjonstro som jeg er, stolte jeg på DNS og NRK og forkasta egen magefølelse. De tider er forbi.

9:58 a.m.  
Anonymous Froydis said...

Jeg syns historien var kjempe spennende, og tøffe jenter er det beste jeg veit. Men jeg er nok ikke i målgruppa for barnetimen. Måtte febrilsk lete etter lyd- og spoleknapp for å komme forbi alle måkeskrika (kunstige), korpsmusikk og barnerop. Men han Martin var grei.

11:07 a.m.  
Blogger MGL said...

Enhver likhet mellom meg og rocket scientists i Nord-Norge er bare tilfeldigheter.

11:35 a.m.  
Blogger Espen said...

Reprise?

6:33 p.m.  
Blogger Det Polemiske Jeg said...

Kan finnes på internettet. nrk.no-> nettradio-> søk etter tidligere program-> skriv barnetimen i søkefeltet, osv.

11:30 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Takk Koff! Det tenkte jeg ikke selv på. Jeg informerte S om radioen, men det var den dagen P og du var på Albert Åberg.

3:54 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Siste delen av kommentaren var sjølsagt til E som er i familie med P og S (og E)

3:55 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home