lørdag, april 09, 2005

Skolene i Tromsøområdet

Har sett: Rein i fjæra
Ein mann som vasa i berre stilongsen på gardstunet
UNgdomsskolegutar som held småsøstre og barnehagebrør i handa av og på skolebussen
Folk som solar seg i fjæra

Har hørt i klasserommet:

- E va objektiv når æ skreiv om dobørsten, det gikk jo ganske bra, men æ klare ikkje å skrive et subjektivt kjærlighetsdikt tel en dobørste, d bi jo så ækkelt.
(pause)
E det en ode du vil æ skal skrive?
(pause)
Ok, det ska du få, en ode til dobørsten, de ska du jammen få.

- Min person han fær på LAN, og han e en gamer og en tafseboy.
- Dettan va det artigste vi har gjort på lenge.


Hørt på lærerrommet:

- Nei kjeften han kjem nok tel å stå å slamre så længe de e liv i skrotten.


........

No har eg vore på Brennsholmen, Ramfjord og Straumsbukta. Overalt har eg treft fine elevar og engasjerte lærarar.

No er eg på veg frå lavvoen til fjæra, og det er ikkje tøys ein gong. Det er det fine med Nord-Norge: mykje lavvo og mykje fjære.

2 Comments:

Blogger Espen said...

Nord-Nord-Nostalgi!

No kjenner eg han.

Han steike!

12:14 a.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Espen:Vi må ha meir lavvo og meir fjære i Bergen.

8:05 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home