onsdag, mars 02, 2005

Pictures from the now very famous happening in Andøya

check out the official photo site with pictures from the Golfstream happening in Vesterålen,Norway on the 8th of Feb. The musicians were fantastic (Ragnheidur from Iceland had just beaten Björk in two categories in the National Music Award two weeks before this event in Vesterålen), and I believe my opening texts was too (I´ll publish the English, Islandic and Spanish version as soon as I get a green light from the organisers), however the photo of me from the actual performance is so outrageously ugly, that I simply had to link to it. Furthermore, the photos taken of me during practice, shows me eagerly texting with, yes, my mother in law.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Ragnfrid!
Lenge siden sist nå!
Harddisken vår krasja, så har ingen av mail-adressene i adresseboken lengre.
Kontakter deg derfor over dette eminente mediet, som jeg ikke helt har satt meg inn i.

Jeg skal finne ut hva jeg vil gjøre til neste år.
Har ikke peiling.
Trenger du meg til noe?
Eller vet du om noe som kan passe meg?

Klem fra Ingrid i Vadsø, som ikke skal være i Vadsø så veldig mye lengre nå!

Mail meg på: ingridgm@online.no

7:43 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home