torsdag, mars 10, 2005

NEI TIL KONKURRANSEUTSETTING AV NORSK SKRIFTKULTUR!

Den norske Forfatterforening protesterer mot den sittende regjeringens bestrebelser på å redusere norsk bokpolitikk til konkurransepolitikk utformet av Konkurransetilsynet og Moderniseringsdepartementet. Norske forfattere, oversettere, dramatikere, kritikere, forleggere og bokhandlere inviteres herved til å slutte opp om en demonstrasjon MOT deregulering og offentlig ansvarsfraskrivelse og FOR en offentlig, langsiktig og ansvarlig bokpolitikk.

Tid og sted: Regjeringsbygget, ved inngangen fra Johan Nygaardsvolds plass (Akersgaten), torsdag 17. mars kl. 11.30.

4 Comments:

Blogger Espen said...

Tilsluttes.

Og for øvrig er alle velkommen til å stemme SV 12. september.

8:41 p.m.  
Blogger MGL said...

NEI TIL SAMSVARSFEILellerhvadetnåheter MELLOM ADJEKTIV OG SUBSTANTIV I SETNINGER SOM PRETENDERER Å FORSVARE DEN NORSKE SKRIFTKULTUREN!

12:17 a.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Helt korrekt, Martin. Feilen er retta og jeg ønsker å understreke at jeg klippa og limte i e-posten fra Den norske forfatterforeningen, og regna ikke med at de trengte korrekturlesing. Dette er Geir Pollen, sekretæren eller naboen sin feil. Men de har mye å stri med for øyeblikket, de driver årsmøteoppkjøring, ergo er de nesten tilgitt.

9:59 a.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Og Espen: Det må helt klart rød-grønn mobilisering til foran valget(ikke at jeg har vært for noe annet). Nå som jeg er ute i skolen, blir jeg mer og mer klar på at Clemets planer ikke er gode.

10:01 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home