tirsdag, mars 15, 2005

Angsten for å ikkje finne fram

Det er strålande sol og lang bremslengde; etter ei veke i Ålesundstraktane, kjente eg meg så høg og sikker på vegen at eg ikkje stod opp i otta og la ut på vegen ein time før skoletid.

Ein skal ikkje kjenner seg for høg i vegen, for med eitt står feil adresse oppført på lista, og telefonnummeret ein har er til ei anna avdeling av same skole, for adressen var jo feil, og dama veit ikkje om du skal kome i det heile, men det heile er jo feil, så eg seier at eg skal, men at eg skal vere ein annan stad med andre ungdommar, så ho må gaide meg på telefon. Eg finn fram, men det viser seg å vere ein barnehage fri for ungdomsskoleelevar.

Eg praiar ei dame, ein førskolelærar.
Eg ser sikkert vill ut i blikket, det er ti minuttar til timen byrjar. Ho smiler mildt og seier eg skal gå stien gjennom skogen, så kjem eg dit eg skal.
SPRING stien gjennom skogen.

Turnering uten eige sjåfør og med nysnø, liknar stygt skiorientering på fire hjul.

2 Comments:

Anonymous ArneBinitio said...

Ragnfrid. Jeg sitter her med Nicky, som av og til frekventerer bloggen din. Vi mislykkes da vi sendte e-post til deg på den gamle adressen. Har du en ny adresse som fungerer? Alt bra her på bruket. Mid-tech hilsen fra Arne og Nicky.

11:31 a.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

high tech-greeting to you both! Det har vært mye e-postadressekrøll de siste månedene, men jeg regner med at dere sendte til inbox.as-adressen som er død og begravet. Jeg har sendt deg e-post med adresser. Godt å høre at bruket går. Jeg rekrutterer stadig nye disipler, ute på misjonsmarken. Nå er det snart intervju, og jeg heier på de som har søkt på inspirasjon av meg. Det er faktisk deilig i byen også, etter endt arbeidøkt går man en tur på Fløyen hver dag for tida. Hils, hils.

12:02 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home