tirsdag, januar 04, 2005

Ja må han leva

"Jeg trenger poesi slik jeg trenger den jeg elsker
jeg trenger prosa slik jeg trenger verden:
bussbilletter, pålegg, humor og telefon eller motsatt.(...)"

-Espen Stueland 2003-

- Gratulerer med dagen Martin! Du rockar mi verd, som Henning Bra ville sagt det, ellevilt og begeistret. Nordisk råd burde støttet vårt inter-nordiske samarbeid, som holder høyt intellektuelt, sosialt og kreativt aktivitets- og kvalitetsnivå. Hipp, hipp! Du gamla du fria danske.

5 Comments:

Blogger MGL said...

Det er vel første gang jeg har blitt kalt gammel noensinne. Iallefall på svensk. Takk skal du ha, skjønneste. Du rocker min verden også.

12:21 p.m.  
Blogger Veleda said...

Endelig fant jeg en som har bursdag samme dag som meg. Har lett lenge (fant også en annen fra danmark, for lenge lenge siden)
Gratulerer med dagen Martin! Og kos deg. Skal iallefall jeg gjøre, holder på å fyre i stampen og badstua blir helt klart mye brukt ikveld.
ja må vi leva :)

3:48 p.m.  
Blogger MGL said...

Hurra for oss! 4 januar rocker for heftig!

En gang på en fest traff jeg en dame som var født på nøyagtig samme dag som meg, med mindre en en halv times forskjell. Det var stas, men hun var rar, og jeg er ikke sikker på om det var på en ok måte.

4:28 p.m.  
Blogger Charlotte said...

hehe... gratulere mæ dagen..=) eiller, dagan=P
e veit om 3 stk så har bursdag samme dag så me... dæ vart lixå ikkje så spesielt då=P

9:12 p.m.  
Blogger Sigrunn said...

Jeg kalte deg da gammel på 1.nyttårsdag, men du har vel fortrengt det...:P

Vet ikke om noen som har bursdag på samme dag som meg. Men faren min og bestevenninna mi har bursdag på samme dag. hmm.. alle disse valgene

3:33 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home