søndag, desember 05, 2004

Nytt nummer av Syn og Segn/new issue of syn og segn

For those who doesn't master hurdy-burdy language, you won't be enlightened by checking out the web site for the magazine I'm a substitute editor for at the moment, but I still think you should. You'll regret that you miss out on these important articles on cultural and political issues. Tomlinson would love it! A shame that it is only Russian, German and broken Turkish you speak!
For dei som ikkje har skaffa seg tinging på Syn og Segn, kan de gå inn på nettsidene og sjå om det ikkje
freistar å lese meir. Det er innbyttarbenken som har vore redaktørar denne
gongen, men eg synest at Teresa og eg har gjort eit fint innhopp her.

4 Comments:

Blogger MGL said...

Heisann, baby.

Du er flink. Men ikke spesielt flink til å sjekke mailen din, når du sier jeg skal maile deg.

1:27 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Jeg vet, selvom jeg hevder å være et relativt teknologisk oppegående menneske, har jeg ikke vært i stand til å bruke refresh-knappen; jeg sjekka e-posten hele tida, og kunne nedslått registrere at du ikke hadde sendt noe livstegn, men det hadde du altså. Såklart. Kom snart, fine.

2:11 p.m.  
Blogger kathryn said...

and there was me just muttering on about hurdy-gurdy. go, girl! xk.

11:55 p.m.  
Blogger Sigrunn said...

Get a room...

Bor ikke dokker i samme hus?

7:47 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home