mandag, november 01, 2004

Passing by Berlin?

If any of you happen to cruise through Berlin in the forthcoming month, check this out:

"We have the great pleasure of inviting you to the opening of our solo exhibition at Künstlerhaus Bethanien. The exhibition features two new video installations made during our nine-month artistic residency in Berlin. Thursday, 4 November, 19.00hKünstlerhaus Bethanien - studio 2 Mariannenplatz 2, 10997 Berlin BULL.MILETIC Eröffnung: 04.11.2004, 19.00h Ausstellung: 05.11- 21.11.2004 Studio 2 Mi-So, 14.00 – 19.00hLooking forward to seeing you there."

Having translated texts about their work, it seems worthwhile stopping by for a peek.

2 Comments:

Blogger Susanne said...

søde ragnfrid, jeg har intet at sige om berlin andet end i wish i was there! audinho-bloggen er forøvrigt ikke audun lindholms men audun holes, den unge talentfulde dj-og-poet der drog til brazil for en stund siden

5:49 p.m.  
Blogger Ragnfrid Trohaug said...

Hei
Av og til betviler jeg min egen intelligens.Jeg satt og leste Holes blogg og tenkte: Dette kan da ikke være Lindholm, det minner om han fyren som jeg fikk reisbrev fra Brasil fra, han som gikk med Olaug på Skah. Likevel insisterte jeg på at det var Audun Lindholm. Jeg har bare to ting å si om dette: a) ikke betvil dine første mistanker, b) Olaug: Bruk alltid! Alltid! For-og etternavn på folk.Jeg er jo selv kjent for å tiltale mine nærmeste venner på etternavn, en vane grunnlagt tidlig i barndommen, med en mor som vil tiltales som lektor Trohaug, og oberstløyntnanter til onkler. Så helst burde jeg sagt: Nilssen, la oss endelig bli Dis.

12:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home